Yey!

Nu har jag äntligen köpt ett par stövlar! De är så fina! De är mina... På allvar, de är jättefina. Nu står de i mitt rum och myser. Jag älskar dem!

För övrigt är de väldigt sköna också. Och snygga. Nu måste jag bara köpa en ny hjälm. Och ett par nya ridbyxor. Och en jacka. Och nya strumpor, för de jag ville ha fanns inte där. Och handskar (de på bilden, Roeckl, jag har svarta och gråa. Jag vill ha fler. Typ blå, typ alla färger.). Och listan kan go on forever.

Såhär ser i alla fall stövlarna ut, och så kommer jag också se ut när jag har dem på mig, förutom att mina lår (förhoppningsvis) är hälften så stora som de på bilden.

image38image39
Yey!

Lucky meheeee.

Nu ska jag börja göra mig iordning för middagen ikväll, jag och Fanny ska hem till Susanne. Måste slå in diverse födelsedagspresenter. Jag ska även få födelsedagspresent. För när jag fyllde 20. Som var i november, förra året. Heh.

See ya!


Kommentarer
Päivi Wieru

Stövlarna är SNYGGA.

2007-08-27 @ 21:49:43
Sofia

Jag vet mami! Jag vet! Tack!:)

2007-08-28 @ 00:16:15
URL: http://broli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0