Jul

Så det blev jul i år igen. Trots det fruktade datumet 21/12. Man kan alltid spekulera i vad denna "julkänsla" betyder, men vad det än är har jag det inte. Inte på ett dåligt sätt - jag njuter i fulla drag av ledighet, tid i stallet, filmer (har redan sett alla Sagan om ringen-filmerna igen), men att detta innebär "jul" känner jag inte alls av. Jag har dålig aptit, alltså kan jag inte uppskatta maten, jag har sån fruktansvärd huvudvärk, plus att jag är stel i nacken. 
 
GNÄLL!! 
 
Annars bra, åker till Uppsala imorgon för julfirande. Det är alltid mysigt att vara fler ändå, med familjen blir det lätt bara vanligt hemmahäng, och det gör vi ju i alla fall 364 dagar om året. Lite piffigare.
 
Så, tillbaka till Netflix och beta av Ally McBeal. Min favoritserie när den kom. Jag var inte gammal, men älskade den ändå, och nu när jag ser den igen förstår jag inte hur jag kunde fatta alla vuxenämnen i den. Det kanske jag inte gjorde heller.
Vinterritt med häst och hund
 


Kommentarer
video magnifiers

"One must die as a blind person to be born again as a sighted person." At First Sight -1999

2013-01-06 @ 08:26:45
URL: http://videomagnifier.weebly.com
handheld magnifiers

We are here to serve your needs with the largest selection of products in the largest variety of categories on the web. We comb the web to make sure our prices are the reasonable price, especially SmartView Synergy PI 20 video magnifier with standard control. We stand behind the quality of the products we sell, which is why we provide you with excellent quality for every items on our sites.

video magnifier

*Why don we show the price?

2013-01-14 @ 00:38:17
URL: http://videomagnifier.blinkweb.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0