Tråkväder en torsdag

Eftersom apoteksmonopolet sedan en tid tillbaka är upphört skulle jag faktiskt kunna ta tillfället i akt och öppna ett eget apotek här hemma. Jag har i princip allting här nu - vad man än kan tänka sig! Köpte Resorb och allergitabletter denna vända. Såg att det fanns nya färger på Mavalas nagellack men då var det plötsligt min tur i kassan... 
 
Före apoteksvisiten var jag på kontoret och lämpade av kontraktet, så nu är allting (nästan) klart inför att jag börjar i december. Fick kika in i mitt kontorsrum och pratade en stund med kollegan. 
 
Nu är jag så håll-käften-förkyld i min lilla näsa att jag ska vila en liten stund. Suck suck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0