Köpenhamn

Så ja, det blev ju så att jag körde i lördags. Hade någon slags plan om att vara i säng klockan 1, absolut senast. Noll tre tjugo var klockan när jag lade mina bruna lockar mot kudden. Spiknykter med ett galopperande Red Bull-hjärta. Herregud, ska aldrig vara nykter igen. Nej, men jag hade trevligt. Blev bara väldigt trött till slut. Och mätt av all Coca cola. 
På söndagen var det lille A's födelsedagsparty. Han var så söt, så söt i ett par kostymbyxor, skjorta och fluga. Kommer att bli en stilig karl det där. När A kunde simma genom sina presenter och jag såg i syne av trötthet pga 4 timmars sömn natten innan, åkte vi hem. Då packade jag (grät lite av trötthet och av jag-vet-inte-vad-jag-tänkte-när-jag-köpte-alla-dessa-fula-kläder-sjukan) till konferensen i Köpenhamn som började i måndags.
 
Det har varit tre fullspäckade dagar, så jag var helt rubbad igår när jag kom hem. Somnade och kom inte upp ur sängen förrän klockan tolv. Då installerade jag en iPhone åt mors karl och sedan åkte jag och köpte en födelsedagspresent till honom, därefter fortsatte jag till stallet. Red Sagohästen en liten stund (hostade ett litet tag i början men därefter ingenting, hoppas det ger med sig!) på ängen och tog sen in alla hästarna. Kom hem och åt lite mat, mycket godis. Somnade. Tittade på American Horror Story (inne på säsong två - måste sluta titta!!!) (får allvarliga men av den serien). Nu måste jag duscha! Städa! Byta lakan! Bilder:
 
Mitt mysiga hotellrum (med en julklapp på sängen!)
 
Julklappströjan. Har aldrig haft en sådan varm tröja!
 
Tivoli!
 
Tivoli!
 
Tivoli!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0