Saker och ting.

Mellan sjukdomar (jag är på round 2 just nu) och jobb har jag bara hängt i stallet, träffat vänner, och tittat på American Horror Story Asylum. Alltså. Jag får inte titta på skräck, det går inte. Jag kan inte ens duscha för det inkluderar blundande och det vill jag inte för jag vill inte att när jag öppnar ögonen igen så står det en döing utanför duschkabinen. Vi får se hur det blir med den saken. Den sabla serien är så vansinnigt bra bara - vad gör man då? Eller jag vet vad jag gör: tittar utan ljud och med minimerad skärm. Det blir mindre läskigt då. Tydligen.
 
Så. Twinight var bra, var hemma halv tre på natten och var nästan som bakfull dagen efter. Filmen var sådär, jag verkar sakna tjejgenen som gör att jag BORDE snyfta när vargarna (de dataanimerade) skadas, men istället kom ett stort skrattfrust ur mig. Suck. Empatiskt.
 
I lördags var jag hos Lovisa på middag, det var så mysigt att träffa henne och tjejerna plus lille A. Jag var tvungen att åka tidigare eftersom jag som vanligt jobbade. Ska jobba denna helg också. 
 
Just nu har jag precis gått igenom mitt kontrakt för nya jobbet. Det var mycket att gå igenom men allting känns bra! Ska åka förbi kontoret med det sen. Är väldigt taggad inför att börja jobba där!! 
 
Om några minuter ska jag åka till stallet för Sagahästälskling ska få skor på bakfötterna, hon har inte haft det tidigare för det kändes bra för hovarna att ha dem utan skor, men hon blir så ömfotad att det inte fungerar längre. Men det är inte förrän några minuter - just nu finns det nybakade bullar att hugga in på!! 
 
Tack och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0