Måndagssjukan

Idag gick det inte riktigt att förneka att jag faktiskt är förkyld... Men inte så katastrofalt som tur är! I morse drack jag en kopp med Lemsip "Cold and flu" som innehåller 1000 g paracetamol. Fick igång mig lite granna. Sedan dess har jag spelat the Sims, det går fasen inte att sluta! Måste spela igen nu snart känner jag. Skulle lägga mig i sängen tidigare, då hade katten varit otroligt vänlig nog att lämna något alldeles särkilt efter sig... Kan bara säga att det inte var en fräsch överraskning. 
 
Och: LILLA BLÅ ÄR SKADAD! :'( Jag körde till stallet när det plötsligt small till och jag tappade kontrollen över bilen. Det var verkligen läskigt. Började storgråta när jag tänkte att det lika gärna kunde ha hänt ute på landsvägen i 70-80 km/h istället för nu på lilla grusvägen och jag låg i 25 km/h. Så himla obehagligt. Nu måste Lilla Blå få en ny drivaxel. Det är verkligen tur att vi har en egen bilmeck som alltid är så hygglig och ställer upp, fast att han egentligen sysslar med Porschebilar. Lilla Blå är min Porsche.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0