Up up and... crash!

Nej men det måste ju vara ett skämt? Jag vaknade vid 6.45 med universums samlade halsont på min högra sida i min hals. Det finns såklart mycket värre sjukdomar att ha och jag är ever så tacksam att jag inte har dem. Men om jag blir sjuk nu igen så är det tredje gången på ungefär lika många veckor. Eller så är det en och samma sjukdom som jag inte låter bli klar. One does not simply interrupt a cold, typ. 
 
Och inte just idag, när jag har lite att göra! Ska lunchfodra i stallet, sedan ska jag till Uppsala. Sen måste jag hem, så jag hinner packa inför Dublin imorgon. Jag får vila sen, helt enkelt. Jag gick ner i köket och gjorde i ordning en kopp med varmt vatten, citron, ingefära och honung. Mm, kan låta gott... Det är det inte. Smakar riktigt bittert med ett stänk av sött. Ugha.
 
Nu ska jag vila mig lite innan det är dags att gå upp!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0