Tantdeo och en olugn helg

Så som alla andra helger (förutom en) har jag även denna jobbat. Igår fick jag däremot gå hem tidigare för jag... hrm.. var lite trött. Så att säga. Vi hade en trevlig personalmiddag som började med god Corona och lime och slutade i en whiskeyfest (om Aftonbladet själv fick sätta rubriken). Jag, en tjej på 55 kilo kanske egentligen inte tål sådär vansinnigt mycket whiskey. 
 
Samma lördag som middagen var, jobbade jag ju. Under dagen insåg jag att jag hade glömt min deodorant som jag ville ha efter att arbetsdagen var slut. Så jag köpte en ny. Den luktar så hemskt och så mycket institutionstant att jag typ får kväljningar av den? Vanligtvis känner jag knappast av min vanliga deodorant efter att jag har duschat, men nu duschade jag i går kväll och den STINKER verkligen fortfarande. Rexona som brukar vara bäst. Den här var bara fruktansvärd!
 
Dagen bjuder på lite hemmamys, sedan ska jag väl till stallet. Måste kanske förbi apoteket också, klimatet gör mig så torr! Torra läppar, torr hårbotten och torr hud! Hemskt. Sommar, kom tillbaka - alla äckliga insekter är förlåtna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0