Februari

Så har januari gått utan att någonting större har hänt. Vet i och för sig inte vad som kvalificerar sig som stort här, men i alla fall ingenting som jag kan dra ur min hatt... Dagarna rullar på, trivs bra just nu. Längtar ihjäl mig efter att få flytta, men inte på grund av att jag vantrivs utan mer för att jag vill ha något eget. Så kan det vara! 
 
Jag försöker rida när det går, men ofta är underlaget väldigt hårt och isigt så det blir mest skritt. Nu snöade det massor i morse så kanske går det att jogga lite grann på vallen. 
 
Alldeles strax ska jag iväg till S:t Görans allergimottagning, för att se om det går att hitta någon orsak till mina ständiga allergiska (jäkla) besvär. Förmodligen inte, det brukar ju vara ganska svårt.
 
Fina Saga
Mitt fina nya fat för ringar och armband!
 
Så, då måste jag kila iväg! Laters!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0