Unless you can be a unicorn

Idag fick vi hjälp att undersöka vår Sagahäst. Hon markerade ingenting på böjprovet lågt i frambenen, vilket var otroligt skönt! Detta innebär att jag (vi) kan rida henne lite mer normalt och hårdare än vad vi tidigare har gjort. Mycket, mycket glada nyheter! För hon är vår enhörning. I motljus i kvällssolen kan man se konturerna av ett horn i pannan på henne. Faktiskt...
 
Nu har jag ätit lunch och betalat en räkning och hållit på med lite bankärenden. Måste åka in till min nuvarande bank i morgon. Undrar varför det är ett sådant nödvändigt ont? Kanske för att det (ännu!) inte frodas många miljoner på mitt konto. Jag väntar fortfarande på ett amerikaarv. En vacker dag!
 
Snart ska jag börja läsa litteraturen till tentan jag ska göra. Efter det väntar några timmars jobb! Det är en härlig dag, trots iskyla och mulet väder (gah, blir fan tokig på att man alltid definerar dagarna som bra eller dåliga beroende av vädret!)
 
Have a good one!
 
 
Min enhörning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0