This too shall pass

Idag har jag haft en ganska ful dag. Är komplett relaterat till mitt GALNA sockersug som jag inte alls tänker böja mig efter. Det blir inget! Idag när jag handlade drog jag ett djuuupt andetag när jag gick förbi lösgodiset. Ville slita av mig näsan. Detta sötsug = väldigt obehaglig till mods vilket direkt är lika med en känsla av att ingenting riktigt är rätt. Så idag är jag ful. This too shall pass.
 
Imorgon har jag en dag framför mig, en fredag som inte på något sätt förknippas med vare sig fredag eller mys. Jag ska på en begravning, och därefter ska jag jobba till klockan åtta på kvällen. This too shall pass. 
 
Jag hoppas att resten av helgen blir bra och att nästa vecka blir bättre.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0