Måndagkväll

Ligger i sängen och lyssnar på Ryan Adams, har jobbat till klockan åtta. Kom hem och blev överlycklig av att se en hemmagjord pizza som väntade på mig. Woho! Värmde lite i mikron, stoppade in en gaffel i munnen och... tonfisk. 
Alltså jag gillar verkligen tonfisk egentligen. Men inte så mycket när den är varm och inte så mycket när jag hade helt ställt in mig på att det skulle vara köttfärs. Lite som när man ringer upp fel person i telefonboken och bara "varför svarar Lisa i Lovisas telefon för? De känner ju inte ens varann?". Den. Jag åt två mackor till middag istället. Kände mig himla otacksam, usch.
 
Imorgon ska jag också jobba till åtta på kvällen. Det är okej. :)
 
Jag red Saga idag! Åh det är så himla roligt. På med sadel, linda alla benen, tränsa, sitta upp. Oh the joy. Det är verkligen en drömhäst det där. Just nu letar jag för fullt efter en vall att rida på eftersom ridbanan är ganska hård och jag vill inte att hennes hovar ska slitas så mycket, plus att hon blir lite ömfotad vilket gör det svårare att avgöra om hon går orent eller inte.
 
Nu är det dags att sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0