Lite sjuklig

Hej!
 
Åh, jag vaknade senare än vad jag borde... Klockan nio (jag vet, jag är ledig idag osv osv. Men jag har mycket som jag måste få gjort). Med så mycket på lilla axeln så gjorde jag det enda rätta: åkte till stallet. Till Hannas stall, alltså. Där red vi ut på Lillan och den före detta hingsten Divino. Jag red honom, och han var riktigt rolig! Åh, alla dessa fina hästar. 
 
Jaja, men det var bara den lilla detaljen att jag inte känner mig frisk. Att jag känner mig sjuk. Jag blir så trött. Har ingen lust att vara det! Har inte tid att vara det. Men, det är icke jag som bestämmer det. Nu dricker jag Harrods Flowery earl grey-te och hoppas på lite lättnad i halsen. Snart så ska det bli omvårdnad av Sagohästen! 
 
Häj.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0