Harmonisk start på dagen

God morgon bloggiz! 
 
Vaknade först vid sextiden, efter att jag hade en superskum dröm. Inte läskig, men obehaglig. Låg och stirrade ett tag och somnade sedan om till klockan nio. Släntrade ner till köket och hällde upp en kopp kaffe. Dandy ville hälsa på morgonen (han är lika glad varje morgon, jag menar - hitta en endaste kille som skulle vara överlycklig av att se en varje morgon?). 
 
Dandys sätt att hälsa kan vi säga skiljer oss lite från de normalas. Han attackerar från sidan, tar sikte strax under armbågen och kilar in sin stora näsa mellan den och det sjätte revbenet. Och sedan lyften han uppåt. Tyvärr hade jag en kopp full med kaffe i handen och tyvärr hamnade ungefär allting av den i mitt ansikte, på mina armar, mage och ben. Och telefon, bord, stol och golv. Imponerande mängd kaffe som ryms i en Rörstrandkopp design by Filippa K.
 
Så där har vi min start på dagen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0