En söndag på blixtvisit

Söndagar som annars är så sega fick stå åt sidan idag. För den här söndagen var inte här för att stanna. Jag vaknade strax efter sju men låg kvar och begrundade det faktum att hunden stod utanför min dörr och pep. Jag har inte så värst mycket att ge honom vid den tidpunkten, kan man säga.

Strax efter tio åkte jag och mamma till den lokala dressyrtävlingen och tittade på de vi kände och inte kände. Det var ganska så blandad nivå på ekipagen och någonstans mitt i åkte vi till vår Saga för tömkörning och pyssel. Sedan tillbaka till tävlingarna.

Efter det rattade vi till Vällingby för att köpa tyg, hårfärg och nagellack och sedan hem.

Nu sitter jag med färgen i och hoppas att inte bli svarthårig... När färgen är ur blir det godis och film, sen sova! Yay. Som sagt, denna söndag bara for förbi och snart är det måndag (jag kan veckans dagar!) igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0