Vaka

I natt låg jag vaken mellan klockan två och fem. Upplyftande! Stämningen liksom tjocknar också när man VET att man är den absolut enda som är vaken. Ingen bil som kör förbi, katten som ligger vid knäna och snarkar. Jag ensam med mitt huvud. Hade ju varit toppen om man kunde skruvat av huvudet vid sänggåendet och lagt det på nattduksbordet. Skruvat på igen på morgonen!

Jag tillbringade dessa timmar med att lusläsa SvD i mobilen, finkamma Instagram, Twitter och alla bloggar jag någonsin läst. Jag är med andra ord uppdaterad. Fotbollsmatchen, Obamas kampanj, Blondinbellas tapeter och Paris Hiltons nya parfym. Dazzle.

Kan därför inte öppna dagens papperstidning. Jag har redan läst ALLT.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0