Tisdag kväll

Och här sitter jag. Har varit i stallet i några timmar. Red på ridbanan i det fantastiskt fina vädret. Hästen var mycket, mycket duktig och lydig. Hon kändes däremot lite off, så jag kom just hem från stallet igen för jag ville se så att hon inte verkade sämre. Det gjorde hon inte, och hon åt helt normalt och drack och hade ingen feber och inga konstiga tarmljud. Gahh!! Att man inte bara kan: "Saga, hur mår du?". Och hon bara: "Jo tack, har nog varit lite småförkyld men annars är det på topp!". Djur alltså.
 
Tidigare idag så har jag städat, ätit upp det sista av hallonmoussetårtan och fixat. Nu ska jag söka på Tasteline efter lite goda recept, och efter någonting att laga till ikväll! Kungen kommer på middag, nämligen.
 
Tack och adjö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0