Surfa på tur-vågen

Är nästan klar med allting nu! Jag skulle lämna in mina ridstövlar till skomakaren för byte av dragkedja, så jag svängde förbi honom och visade mina fina stövlar. "Hm" sa han och tog med sig ena trasiga stöveln till ett bakomliggande rum. "Klipp inte i dem! Klipper du?!??" Vrålade jag och han fnissade typ. Jag blev en aning svettig men när han kom ut igen fungerade dragkedjan! Jaha. Felet kunde åtgärdas på två minuter. I ett helt år har stövlarna stått i rummet under trappan för jag inte kommit iväg med dem. Men det var ju kul!!

Sedan skulle jag hämta ut ett recept på Apoteket men det visade sig att det hade gått ut den 5 oktober. Ja-ha. Så jag sprang upp till läkarmottagningen över vägen och vrålade att den som kunde fixa fram ett nytt recept på tre minuter skulle vinna en traktortur och vips så hade jag ett nytt recept! Utan att behöva klä av mig!

Sedan kom jag hem och tappade ut ett paket med spaghetti på golvet. Nu ska jag till hästet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0