Saker jag aldrig gjort

Jag är förmodligen helt efter i någon slags utveckling, men jag har aldrig:
 
  • Gjort naglar, alltså acryl/gelénaglar. Vet inte varför, men jag tycker i och för sig ganska bra om mina egna naglar, de har fin form.
  • Tatuerat mig. Seriöst, om jag har svårt att bestämma mig för vad jag ska äta till frukost/vart jag ska sitta på tunnelbanan/välja lösgodis så känns det lite knivigt att bestämma ett motiv som ska sitta där för evigt.
  • Gjort förlängning av mina ögonfransar eller använd Neulash. Det första verkar slita en hel del på fransarna, och det andra känns typ läskigt? Och cancerframkallande. Om man triggar tillväxt och med det cellförnyelse (som man gör med rökning och alkohol osv. Cellförnyelsen alltså) så ökar risken för onormal produktion av celler, vilket cancer är. Så nja. Jag behåller mina inte så långa, men naturliga ögonfransar.
  • Satt i extensions i håret. Sliter otroligt mycket på håret.
  • Gjort en ansiktsbehandling. Det är i och för sig ganska sjukt. Men jag är snål.
Jag vet inte. Det hela handlar nog mest om att jag vill kunna säga att mitt hår, mina naglar och ögonfransar är naturliga. Tråkigt att få komplimanger för någonting som inte är mitt, kan jag tycka. Å andra sidan har jag inte haft min naturliga hårfärg på typ 12 år så jag vet inte. Men den är så tråkig. Kul bara att det är jobbiga metaller och grejer i hårfärg. Känns sådär.
 
Å, jag är så natuuuurlig! (Har VÄRLDENS fulaste min om man zoomar in)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0