Oslo

Ah, nu är jag tillbaka i vårt kära grannland Norge. Givetvis var det som om jag aldrig åkt när jag steg av vid Nationaltheatret och gick upp till Allkopi. Jag hängde på jobbet i några timmar, pratade med gamla kollegor men även gamla kunder som undrade om jag var tillbaka. Det var kul att de mindes mig! Allting var som vanligt, fast väldigt mycket lugnare. Jag fick något slags hjärtproblem över att telefonerna inte ringde off the hook. Himla skönt. 
 
Jag, Linda, Gianni, Vivi och Mia gick till Fridays som var ett av våra gamla häng-ställen och åt middag och snackade i ett par timmar. Så mysigt att träffa alla gamla nordmenn igen! 
 
Nu sitter jag hemma hos Linda och Gianni och leker med deras katt, tittar på Fresh Prince och dricker kaffe. Allt detta utförs givetvis i en lusekofta:
 
 
Alldeles strax (när jag kan slita mig från den sötaste katten någonsin) ska jag göra mig i ordning och gå ner på stan. Tänkte spana in det nya Astrup Fearnley-museet nere på Tjuvholmen. Verkar riktigt coolt!
 
TTYL.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0