Höstdag i oktober

Idag har jag inte fått särskilt mycket gjort, tiden har bara flutit iväg och jag känner mig segare än någonsin. Flera hurtiga promenader till trots. Det kan ha att göra med att jag i och med utgången i lördags somnade strax efter klockan fyra på morgonen och vände således på dygnet. Plus att jag upptäckte att fem avsnitt av New girl säsong två hade släppts. 
 
Jag har i alla fall handlat lite, gjort fint hos hästen och gått flera promenader med hunden. Tittat på serier. Det känns lite som om alla serier tycks ta över min tillvaro. Detta känns i sin tur så jäkla low life att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv. Jag tänker: "Kom igen, go get 'em tiger", men känner: "Äh... jag ligger här en liten stund till, bara ett avsnitt av Hart of Dixie till. Sen ska jag erövra världen". 
 
Således har även denna dag gått utan att någon värld har blivit erövrad, förutom cybervärlden då. Synd att den inte är på riktigt. Kanske borde köpa mig ett The Sims trots allt? Då får jag lite social kontakt med mina sim-grannar. Eftersom jag finns på Facebook men har aldrig någonsin chatten igång. Och telefonen spelar jag bara på.
 
Men typ? Okej, så illa är det inte. 
 
Och som vanligt är mitt liv en ketchupeffekt. Vissa dagar händer absolut ingenting, andra dagar händer allting. Så imorgon har jag mycket på schemat. Hästar och jobb. Alldeles strax ska jag iväg på jobb också, möte mellan 18-20. Det ska bli intressant!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0