Födelsedagshelg

I helgen fyllde kära mamma år. Dagen innan var hon och jag och shoppade lite, åt lunch och mor gjorde en ansiktsbehandling. Mamma fick sin födelsedagsklänning av mig. På själva födelsedagen hade vi bokat bord för fem på Lydmar, och vi åt en underbar middag. Mamma och de andra åkte till Cirkus för att se Tomas Ledin och jag och syster stannade kvar en stund på Lydmar och tog ett glas vin till innan hon åkte iväg på en annan födelsedagsfest och jag mötte upp las chicas och vi gick ut. Jag drack champagne, vilket aldrig slutar väl. Väldigt mycket taxipengar senare så stod jag utanför mitt hus klockan 03.30 utan nycklar. Hittade (?) nycklar utanför och tog mig in. 
 
Ville dö lite hela gårdagen. 
 
 
Hade en väldigt mysig dag. Åkte till stallet, kom hem och tittade på tennisfinalen och sov en timme i mammas stora dubbelsäng, och vaknade lagom till hästhoppningen i Helsingfors. Så åt vi middag, efterrätt och tittade på Batman. Så sov jag sedan väldigt gott och vaknade strax efter åtta idag. That's a wrap people! Bra helg. Nästa helg gör vi om hela karusellen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0