Trött måndag

Åh blää, jag är sämst. Ligger i sängen under täcket när det är så himla fint väder ute! Men jag är så slut egentligen... Vaknade vid åtta och åkte till stallet. Det är ingen hovböld Saga har, utan ja... säg det? Blir TOKIG. Hon reagerar inte på tryck någonstans, hon är lite varm och lite ifylld i kotan. Går jätteilla på stallgången men helt utan problem i skogen och på annat mjukt underlag. Vad kan det vara? Måste ta ut en veterinär snart. 
 
Helgen har som sagt varit ganska utmattande. Hela dagen i stallet i lördags och igår åkte jag hemifrån vid sju på morgonen och kom hem för att äta frukost, sedan var jag hemma igen klockan fyra på eftermiddagen. Trött tjej. Jag ska släppa ut hästarna imorgon och på onsdag... 
 
I veckan blir det i alla fall Twilight på tisdag och middag på lördag! Känns kul! Sen lite fix med bilen, yey. Jag som kan så mycket om bilar! Not.
 
Nu ska jag se om någon är på att åka och handla lite! Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0