Le week end

Så efter att ha varit sjuk hela veckan jobbade jag fredag, lördag och söndag. På lördagen var det Hubertusjakt, som jag inte kunde delta i, och på kvällen Hubertusmiddag. Det var väldigt trevligt och vi dansade och drack rödvin.
Jag ville mest dö hela dagen igår, tål inte rödvin så jättebra och var halvsjuk och jättetrött. Jag var definitionen av en sliten människa. :)
 
Idag är jag fortfarande ganska trött, hostar väldigt mycket och vill egentligen bara ligga i sängen. Men strax ska jag iväg till stallet tänkte jag. Rida lite, kanske. Träffa den häst som gjorde det här:
 
Det är baksidan av min överarm som fick sig ett bett av det elaka stoet i vårt stall (OBS! Ej Saga). Det blir blåare och blåare. 
 
Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0