Djur och Twilight

Just nu är det typ natt hemma hos mig? Alla sover. Jag vaknade för någon halvtimme sedan och har duschat och sitter just nu med en ansiktsmask på - för att göra mig ÄNNU vackrare än vad jag redan ÄR! Woop! Något sådant i alla fall... 
 
Annars då? Jo, gick upp 6.45 och åkte till stallet för att släppa ut kreaturen. Kreaturen gnäggade och lunkade glatt på ut i hagen. Saga var söt och jag älskade henne jättemycket i morse. Allt i sin ordning. Jag hade även lunchfodringen idag så jag åkte och hämtade upp Choisy, H's samojed. Jag vet inte, men jag tror Choisy är min favorithund... Klart jag gillar Dandy men alltså åh, det är något med samojeder. Som stjäl passagerarsätet så mamma får sitta där bak och som lägger sig med huvudet i ens knä och är SÅ SÖTA. Puh! Mycket känslor på en och samma förmiddag. <3
 
Strax ska jag börja göra mig i ordning inför TWINIGHT! Hehe. Därav dagssovandet - måste orka hålla mig vaken genom två filmer! TTYL.
 
Dandy ville vara även Choisys bästa vän. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0