Vårdag

Vilken fin dag det har varit. Tänk att vissa dagar är man bara glad att de är över, medan andra dagar är som den här.

Jag började dagen med att åka till stallet, mamma red och det såg jättefint ut. Jag gosade med stallkatten på ridbanan och fotade mamma:




Vi har ju den finaste Sagahästen som finns!



Efter stallet åkte jag med B för att köpa havre till hennes hästar och en ny vattenhink till Saga. Så åkte vi och lämnade havren och sedan hem igen. Då satte jag mig i trädgården för lite eftermiddagssol. Tänkte inte alls att solen tog något i maj, klockan 14-16... Jodå. Rudolf avec le nez rouge kommer tydligen även på våren. Suck! Hoppas det lägger sig till lördag, då jag ska på dop. Annars får jag väl bjucka på en "kul" isbrytare. Verkligen skoj.
Efter det vällyckade solandet blev jag väldigt trött av att ha varit utomhus i 8 timmar så jag gick in och "vilade" lite (i.e sov stenhårt i en timme). Efter det har jag bara hängt runt och gjort nyttiga saker.
Nu gäspar jag och väntar samtal från H, jag vill höra allt om Valborg! Sedan blir det sooova igen. Gnight!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0