Pollen...

Eller medicinen mot pollen? Hade planerat länge för att köpa doppresent (ville just stava det med C? Snyggt) idag. Och kanske något till mig själv. For being awesome typ.

Men. Jag. Är. Helt. Golvad. Nog åkte jag till stan alltid, och nog köpte jag en preSent men sen var det som om jag jobbat nitton timmar i sträck. Fick en förfrågan om fika, om en timme senare. Näh - utan att skämmas sa jag att jag inte orkade vänta en timme.

Nåja - man kan må mycket sämre! Det är jag mycket glad att jag inte gör, jag är bara dåsig av pollen (eller av medicinen?), fast jag önskade jag hade lite mer energi. Det bidde ingen being-awesome-grej till mig. Being dödstrött får klä sig i gamla klänningar på dopet (med det menar jag klänningar burna en gång tidigare. I ett annat land)

Kolla snyggheten!! Lägg gärna märke till de röda ögonen (som jag vill klia BORT!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0