Halta Lotta

Guten morgen.
Nää. Jag har varit vaken ett tag. Först: mellan 3-4, sedan: från kl 10. Jag gillar tydligen att vaka lite under natten. Hålla ställningarna.
Sitter på mammas dator och varannan tangent fungerar jättedåligt, så man får bruka våld...
Jaha igår var det klinikbesök för 44:e gången. Med hästen. Halt, halt, halt, haaalt! :-)))) (förlorar snart förståndet). Hähähähä.
Det blir som det blir. Kanske hästis får bli mamma väldigt snart. Och jag extramamma och försörjare. Det skulle vara fint. Jag tror det är det bästa tillfället ändå, det är nog lite som med människobarn som alla säger - det går inte att planera. Det är bara att leta upp en snygg karl som Saga får förälska sig i.
Status: teori och uppkörning farligt nära. Ah den pressen! Hihi (förlorar förståndet).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0