Freitag

Jaha så idag var ju kul. Hehe. Var i stallet på morgonen, helt blåst i huvudet av allt pollen. Det var ju skön-t. Kände inte att jag presterade så bra, men helt okej. Vi jobbar ju ihop, horzie och jag. Efter det lunchade jag och mor, sedan fixade jag i ordning kläder och annat till loppisen som är imorgon. Själv ska jag på dop så det är mor som ska stå och sälja våra saker. Känns skönt, hade hur mycket som helst jag gladeligen gör mig av med!

Sedan insåg jag att jag absolut inte hade något att ha på mig över klänningen jag ska ha imorgon, blev en toppenfin "nödlösning" från Kappahl:



Nähe bilden kan inte vara i mitten om inte texten också är det? GAH. Jag skriver väl ingen dikt heller? Jaja, här är min lilla nödlösning, ackompanjerad av tandborstar, en obehaglig hand och en insikt: när började jag se så... inte gammal, men ändå: GAMMAL ut? Jag ser helt härjad ut (kan flika in att det KAN ha att göra med de 20 youtubeklippen jag såg om hur amerikanska soldater som återvänder från Afghanistan överraskar sina barn (och less proudly: sina hundar) och tokgrät i typ 30 minuter).

Hur som, fin kavaj i linne och bomull. Det blir bra.

Nu... gör jag ingenting! Tänker att sömn vore bra, så jag är vacker som en dag imorgon. Lite mindre härjad, med andra ord.

Tänker också att produktivitet är bra. Något jag helt verkar sakna.

Tänker mycket på marängsviss.

Ja.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0