Äntligen regn

Tiden går ju för fort alltså. Inte bara det att det alltid tycks vara antingen måndag eller fredag, man blir ju för sjutton gammal på köpet!

I helgen döptes det lille A:t. Det var en alldeles fantastisk tillställning och lille A var så duktig i kyrkan. Han blev fullkomligt överröst med fina presenter och maten och tårtan var makalösa. Men det är ju ändå inte med ett visst vemod man kan konstatera att även vi blir äldre. Är det inte märkligt att åldrandet alltid har tillhört någon annan? Själv är man ju alltid yngst :-)

Med det inte sagt att jag inte tycker om det. Livet hade varit väldigt mycket tristare utan det lille A:t och med åldrandet kommer ju även (förhoppningsvis) utveckling. Så jag är glad att jag och mina vänner inte stannade som 16-åringar utan nu är ett gäng coola 26-åringar istället (det BÖR ju påpekas att det är ett halvår kvar till 2-6-an för min del...)!

Ja. Egentligen så var det ju det här med regnet. Mer regn! Pollen go away. Det är så fullkomligt tråkigt att gnälla över pollen, men vad annars göra när man går runt och konstant ser ut som om någon utdelat en fet smäll i ansiktet varje dag?

Idag: Som vanligt - körkortsplugg och stallet. Härliga tider!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0