Tillbaka!

Å, det har fungerat dåligt på sistone. Bloggappen har inte fungerat och min dator dog likaså. Men en MacBook Pro är på väg hem till mig as we speak! Jippi! Har en känsla av att jag inte kommer att gå utanför dörren när jag fått den... Särskilt inte när jag har köpt The Sims heller... Åh gud det kan jag bara inte göra, jag skulle bli helt sjuk då, käka hushållspapper och tro att jag kan styra familjen. Eller göra en kopia av min riktiga familj och leka Förhäxad. Börja prata simspråk. Hur som helst! Sommar! Fast det var det väl inte. Vi kan väl inte ha kommit upp i den medeltemperatur som det krävs för att vara sommar. Ska det inte vara något sånt minst 20 grader på dagen i minst fem dagar, tre veckor sådär? Jag vet inte. Jag skuttar glatt runt i alla fall! Har ridit massor den gånga veckan, varje dag faktiskt i åtta dagar nu! Ibland fler hästar per dag. Inte Saga tyvärr. Henne tog vi av skorna på så nu ska hon gå in sina tofflor och förhoppningsvis bli lite hel igen. Kom på reservplats 36 på utbildningen i Uppsala. Faktiskt inte helt dumt, trodde det skulle gå mycket sämre. Kom in på statsvetenskapen och funderar på att gå den, samtidigt som jag jobbar. Jag fixade ju att läsa in Världens Svåraste Tenta samtidigt som jag jobbade så rent tekniskt borde det ju gå? Om jag inte kommer in i Uppsala. Eller får ett toppenjobb och köper Calle (historiskt söt häst)... Å dessa val, dessa VAL! Spännande är det! Fast lite osäkert och nervigt också, vägskäl brukar väl vara så. Nu ska jag läsa en riktigt bra bok och sussa lite!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0