21 juli

Så blev det en dag idag ändå! Inte så vansinnigt händelserik, men trevlig. Jag åkte och tittade på F's nya lägenhet, hjälpte till att bära upp saker. Det är så sjukt vad människor samlar på sig saker. Ägnade en del tid åt att tänka på det när jag kånkade en gitarr och hyllplan upp för ett gäng trappor. Frågade: Spelar du ens gitarr? Svar: Det är en fin prydnad... 
 
Efter flytthjälpen (jag var inte så bra som flyttgubbe, det var tuuungt) tog jag den kära gamla bussen ut tillbaka till ön, för att sedan byta färdmedel till bilen som jag körde till Hanna. Satt på trappen och tog en fika och tittade på de söööta kattungarna (allvarliga vill-ha-känslor på dem).
HEJ! Jag är världens sötaste lilla katt-tjej.
 
Efter det blev det hem igen och middag med mor och nu ska jag titta lite på någon serie kanske och sedan sooova, för imorgon går jag upp 06.30 för att släppa ut hästarna!
 
Tack och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0