Hemma

Idag har varit en väldigt skön dag. Jag märker att jag inte blir lika uttråkad som förut? Nice! Jag gick upp klockan åtta och åkte med mamma till stallet och tog hand om lilla fina hästen. Ryktade och kammade manen och svansen. Vill rida! Det känns inte som om vi har hästen för att rida på längre... Men snart förhoppningsvis är hon helt frisk! Gjorde hennes övningar och hon är verkligen duktig. I stallet var det ganska många, kul att alla hänger där en tisdag klockan tio på förmiddagen liksom. Hej ingen jobbar?
Vilken bra bild. Hon ser ut att vilja hoppa från Västerbron.
Efter stallet åkte jag hem och åt lunch och tvättade lite. Nu ikväll var jag och H hemma hos I. Inte lätt att ha ett coeur blessé :'( Då får man tvångshänga med vännerna!
Nu ska jag läsa för inteovanlighetens skull. Boken är Arnaldur Indridasons Mörka strömmar. Börjar bra. Ja, that's that. Ska till söder imorgon, sen kanske lunch med någon? F? H? Nån?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0