Det här är lite skämmigt men...

Jag ligger fortfarande kvar här.

Min dag kändes helt förstörd, och då valde jag alltså att gå och lägga mig igen. Det tycker jag är vuxet. Jag åt senast 8.30 i morse. Jag har alltså valt att ignorera alla mina vad vi kan kalla issues med denna dag. Hahaha en ledig dag jag sett så mycket fram emot har slösats bort.

Fast jag tycker inte det egentligen. Jag tycker att det är väldigt skönt faktiskt. För jag vill inte vara ute i svängen och checka in på Djursholms wärdshus och bruncha och köpa hundvalpar och ta kort på drinkar. Jag vill just ligga här och läsa och spela diamantspelet på min mobil.

Sen är det en annan femma om en snygg människa plötsligt bjöd ut mig på middag. Kanske att jag skulle gå upp då.

Eller fan inte. Har Ben & Jerrys för första gången på säkert två år hemma. Who am I kidding.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0