Hur man förstör en lördagskväll

Alltså inte humörsmässigt, utan mående...mässigt? Äh, dålig mening. Jag som pluggar ord just nu, med avledningar och allt. Jaja.
Hur som helst, vrålhungrig efter härlig uteritt med Anjar. Gör den där avocado-fetaoströran som man har kex till. Äter två hundra såna. Stoppmätt. Inser att jag fryser ända in i skelettet så jag tappar upp ett bad och lägger mig där och läser lite. Mysigt. Mådde så fruktansvärt illa efter det där badet så jag var tvungen att lägga mig ner i sängen en stund. Och ligger kvar här, en stund blir en timme snart.
Titta fina tårtan. Från när jag fyllde ett år. I wish.
Ja, men i vilket fall. Skulle ju ha ätit världens middag, och sedan gått ut. Istället måste jag bara ligga helt still så jag inte dör av illamående, och utgången får bli en annan gång. Men jaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0