14 februari

Hah! Det är ju alla hjärtans dag idag. Jippi!!! Nej jag skoja bara. Dagen betyder niente för mig. Och jag skulle med all säkerhet säga precis tvärtom om det väntade en enorm bukett med rosor och en liten mintgrön ask från Tiffany's utanför dörren (eller... lämna inte asken utanför!) när jag vaknade.

Men det gjorde det alltså inte. Så denna dag firas med att vara inomhus och försöka bli frisk (orkade inte ens vika tvätten. Men det kan bero mer på att det är dötrist), samt ha RÅPANIK över tentan. Åh, orka vara den svåraste kursen SU kunde uppbringa. Kan alla lärare sluta skriva på plattformen att det är omöjligt att lyckas på tentan om man inte går på lektionerna.

I. WILL. MAKE. IT!


Hoppas jag...

 



Detta hjärta symboliserar ingenting annat än den kärlek jag skulle känna till mig själv om jag klarade tentan. Jag har tagit ut firandet och beställt hem lite kläder. Det var seriöst tre hundra år sedan jag köpte kläder. Eller tre månader.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0