God Jul!

Härligt med snö och långkalsonger i april! Detta verkar vara ett mycket långdraget aprilskämt.

Igår hade jag en arbetsintervju som jag tycker gick hyfsat! Hon som intervjuade mig var väldigt trevlig i alla fall. Men efter en och en halv timme var jag ganska så slut, så jag åkte hem och såg ett par avsnitt av New girl och somnade sedan sött.

Under denna vecka handlar det bara om Tentan. Uttryck och innehåll - je te déteste! Jag ska försöka tatuera in kunskapen i hjärnan och klara tentan på så vis. Undrar om det finns Hannibal-typer som vill öppna skallen och trycka in kunskapen? Google?

Så efter jobbet (och nu innan!) är det bara plugg som gäller. Helgen bjuder på lite roligare events!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0