The sun's up!

Det har börjat spritta lite i kroppen efter att jag sa upp mig! Nu vill jag liksom... bara bort! Det dumma med allt är ju att jag sitter på en hel hög med nya vänner nu, som jag önskade att jag kunde ta med mig tillbaka igen. Jobbigt. Men sist in först ut! Gäller här också.
Nu sitter jag här på balkongen och får rynkor runt ögonen (jävla kisande, why!). Har precis avnjutit en fantastisk kulinarisk upplevelse bestående av två stora pizzabitar som jag sköljde ner med Solo citron. Det blåser ganska kallt här uppe på kullen så jag ska strax röra mig inåt igen, se på tv eller nåt. Dricka mig stupfull. Nej, det får bli en annan dag (imorgon?)...
Tog ledigt imorgon också, så jag är pigg och glad när Hanna kommer! Ingen gillar väl sura människor så jag får väl dra mitt strå till den berömda jäkla stacken och vara utvilad! Gillar't.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0