Tell the world that I'm coming home...

Så är det! Jag vänder näsan mot kära Stockholm i mitten av augusti. Nu har båten varit ute och snurrat ett tag, jag har väl bevisat för mig själv att jag - likt en treåring - kan själv. Så var det med det.
Nu ska jag bara fokusera på att ha kul den sista tiden, njuta av sällskapet från de två finaste och slutligen mamma som kommer och hämtar hem mig. Eller hjälper mig med all shitloads med packning som jag har.
Idag är det lördag och jag har tvättat och legat ute i gräset och läst (tills några mindre begåvade ställde sin fula grill vid mig - what's up with that? De ville väl röka ut mig. Höhö.) och sedan har jag kastat och ryddat (jamen hitta ett bättre svenskt ord då) här hemma... Ikväll blir det en liten sväng på stan med Mia. Höga klackar it is!
:)


Kommentarer
Päivi Wieru

Det är väl dags att komma hem, du är välkommen! men bra jobbat i Norge.

2011-07-18 @ 20:53:05
Päivi Wieru

Det är väl dags att komma hem, du är välkommen! men bra jobbat i Norge.

2011-07-18 @ 20:53:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0