Not so nice

Guten dag!

Alltså, varje gång jag ska somna fast jag inte är trött (händer typ 1 gång i halvåret, när jag har råkat sova middag till kl 21 eller så), så kan jag inte somna normalt. Jag får en asskum känsla i kroppen, och så när jag ligger och halvslumrar så drömmer jag jätteobehagligt! Typ mardrömmar. Why is this?


Annars så drömmer jag helt plötsligt igen! Vilt och helgalet. Från att inte ha kunnat minnas en endaste dröm det senaste året, så återupptog jag drömmandet direkt efter att jag sagt upp mig. Är inte det konstigt? Jag orkar faktiskt inte drömma om att jag besöker gamla pojkvänner för att se hur de har det med sin nya tjej, och dessutom är nya tjejens mamma där också.

Men suck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0