Things I want right now

Ahh lördag, fantastiskt. Sov och vaknade (jaa helt sjukt, i den följden) och trodde att klockan var typ 15, men den var bara kvart i nio! Underbart. Så jag somnade om en timme. Skönt att bara hasa lite. Tänkte titta på tv för en gångs skull, men allt som gick var slalom...
Men just nu! Detta önskar jag mig:
  • Jag vill ha någon fin som hämtar mer kaffe åt mig så jag slipper gå upp ur sängen.
  • Jag vill ha något fint att ta på mig ikväll.
  • Jag vill komma på något fint att ge bort i inflyttningspresent.
  • Jag vill ha lååångt vackert hår. Jag saknar mitt långa hår.
  • Jag vill ha en stor och tjock katt som får håra hur mycket den vill i min säng, bara jag har nåt att ha handen i.
  • Jag vill ha massor av energi, men jag vet att man får det av att vara aktiv.
Så, den sista punkten ska jag ta tag i! Snowboard.
Ska vi se vad som går att utföra av dessa punkter? Okej, 1:an blir svår, bara såhär på minuten. 2:an går att ordna. 3:an också, tar med smakråd! 4:an blir ganska svårt, since I don't like löshår. 5:an är dessvärre omöjlig... BELLAKATT var är du!? Jag ska flytta någonstans där det finns djur. 6:an ska jag som sagt ta tag i. Okej 4 av 6, helt okej. Hamnar väl på en 80 % happiness for the moment. :)
Finaste igår då:
  • Louis Vuitton nyckelhållare som jag köpte av en kollega.
  • Finaste medboende (låter som medberoende) som hjälpte mig med tvätten igår. Vad skulle jag göra utan dem? Jag jobbar ju dygnet runt, och att gå en hel månad utan att tvätta är ju bra, men nu var det panikkris och jag kom inte från jobbet. Då fick jag tvätten ordnat. Helt sjukt fint. <3
  • Present från H på jobbet. Herregud hon hade målat en helt fantastisk boxer-hund och gjort ett fint notatblock åt mig.
  • Trevlig kvinna framför mig på bussen.
  • Fint samtal med en kund som gav mig massa komplimanger och var trevlig. En gammelgubbe som berättade om sina resor.
  • E som hjälpte mig när jag råkade göra bort mig med ett jobb.
Amen den sista förresten!! Hur irriterande som helst, jag får ett samtal där kunden frågar mig om vi kan ta emot ett jobb och bli färdiga under dagen. Det ska gå bra, svarar jag. Och frågar hur mycket det gäller. Och får ett svar. Som inte alls stämmer med verkligheten! Det är ju inte mitt fel, men det kändes så. :( Men som sagt, fick hjälp med det.
SÅÅ världens längsta. Ha en underbar dag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0