John Mayer, kan jag få gifta mig med dina låtar?

ÅH vilken heeelg! Myzbästa på länge alltså! I fredags var jag ju bara hemma, men i lördags så jobbade jag först och åkte sen på fest! Det var väldigt trevligt, men även om jag älskar Veuve cliquot så älskar den inte mig... :) Men men, det var den huvudvärken, sen åkte jag och Kim idag och först hämtade fin-Vivis snowboard, sen drog vi och åt och sen till backen!
Jag var ju... Inte direkt en naturbegåvning. Men jag klarade det mesta! Förutom att åka i liften med den där jäkla brädan. Hur gör folk det?! Små sjuåringar bara "flipp" och kastar sig på knappliften (a, precis, en knapplift var min svåraste utmaning idag...)! Små råttor... En av råttorna frågade mig när jag bildade kö i liftkön (vad annars är den till för då?) genom mina skrattframkallande försök att fånga en av de små knappjäklarna: "Er du nybegynner?" Jag bara tittade på snorungen och Kim fick svara åt mig istället. Jag hade inte varit lika trevlig kan jag säga. Haha! Stackars barn.
Jag har inget tålamod. Jag får höra det minst fem gånger om dagen på jobbet, när jag står och svär åt en printer. Hihi.
Jaja, nu ska jag iväg en sväng och ta några öl med ett par kompisar, det är besök från Korea idag! Kul jul, måste skynda mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0