Insomnia

Jaha. Kan inte sova. Jag vet inte vad sjutton det är. Kroppen dödstrött, men långt där inne. Sitter en hackspett och hackar. Vill ut. Känns som jag kan gå upp och springa en mil. Två. Dansa i tolv timmar utan stopp. Jag kan inte ens släcka lampan, för då ligger jag bara där och glor.
Stress?
Säkert. Eller bara för mycket som sker hela tiden. Högvarv. Hela. Jäkla. Tiden. Vill vila. Vill hem till mamma (mm. 12-årings känsloliv) och bara bli matad och utsövd. Bli tröttare i kroppen, rida.
Men. Är det rätt så är det lätt, och är det lätt så är det rätt. Jag får väl gå på det. Såna här kommunikationsproblem kan aldrig leda någon bra stans. För mycket att tänka på. Jobbet också. Fast anställd i ett annat land. Själv. Ensam. Jag trodde man vid den här åldern skulle vara säker. Ha! Vilket skämt. Alltså, jag behöver inte vara säker hela tiden, men det är ganska kul vad man har för föreställningar när man är yngre.
Okej. Jag borde seriosly sova lite. Om jag ändå vore trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0