Fin söndag i backen

Hej hopp!
Jag kom just hem efter att ha tillbringat några timmar i backen här vid mig, Grefsenkollen. Helt fantastiskt väder, men också så vansinnigt kallt! Men jag hade på mig många lager kläder och åkte och höll mig varm. Gött. Tanken var att jag skulle åka skidor, men det blev brädan igen! Alla plus idag går till Kim som inte bara hjälpte mig utan också alla små barn som inte kunde åka i liften! Jag råkade sätta mig på en unge som körde in i baken på mig (HAHAHA jag kunde inte sluta skratta), men hon lever fortfarande. Tur att man inte är tyngst i stan.
Från igår. Samma väder idag.
Jag är cool med Burtonbräda... Sen ska man ju kunna åka också men... det.. kommer.
Jag klarade att åka i liften, liksom ta den och köra iväg, helt själv! Det tar sig, sa pyromanen.
Nu: VILA (somnade halv sex imorse), och sen kanske kvällsaktivitet. Eller bara vila hela kvällen)
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0