Edge of desire

Vilket bra liv jag har.
Ville bara säga det. Det är helt fantastiskt. Jag älskar allting med det. Jag får väl här infoga att jag är bäst på att skapa mig ett liv, själv.
Men herregud. Vad gör man. Som i Lars Winnerbäcks låt: En svår och jobbig grej. Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot, men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå. Det är snart en vecka sen du ringde så jag börjar nog förstå,
Åh, så fint. Men så jobbigt. Men så är jag av finsk, melankolisk härkomst. Då får det vara så. Jag ska inte ha för att inte försökt. För det har jag. Men till och med en champion måste veta när det är dags att ge upp och satsa på nya mål.
Och nu får jag fokusera på annat.
Jag finner nog på något.
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0