Bra dag!

Jag har haft en helt fantastisk dag idag! Jag städade upp i kaoset som var, fortsatte och städade överallt. Sen åt jag min gudomliga pizza till lunch. Efter det tog jag en buss till ett köpcenter som ligger ganska nära mig, och tittade i affärer och köpte lite småsaker på rea. Plus en almanacka för 2011! Herregud! I februari! Men nu är i alla fall allting iskrivet där. Det blir lite knivigt att försöka minnas alla jobbtider och vad som sker vilken dag... Kan ju vara bra att ha något fast att konsultera när my mind spelar mig ett spratt.
När jag kom hem låg jag och läste lite i sängen, sov till klockan 19.30 och lagade sen världens godaste mat (oliv/chili/vitlöksbiffar med potatismos och sallad), med jasminblomster-te och daimkaka till efterrätt. Mums!! Tittade på Skavlan också.
Nu ska jag sova för imorgon är det dags för lite jobb, sen party! Hittade en fin blus idag som jag ska ha imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0