Znark

Äeh, det bidde ingen utgång! Prova att stå upp i 7,5 timmar och sen vara REDO! Icke. Kom hem för en timme sedan kanske och har bara legat här i sängen och ätit upp det jag hade kvar i godisväg... Är mer sugen!
Bytte buss vid Jernbanetorget, INTE ett place to be efter klockan 19 typ. Och ännu mindre vid midnatt. Jag såg hur folk köpte knark, helt öppet! Det var några riktiga junkies, men även en söt ung kille. Han var inte mer än 20 år gammal. Jag blev alldeles jättedeppig över det, jag menar, vad gör han på ett äckligt torg (vad fan gör jag där också i och för sig) och köper knark av någon läskig typ? Hur sjutton blev det så? Han var väl också någons lille pöjk, en älskad unge som skrapade upp knäna och lärde sig cykla. 15 år senare står han på ett torg och köper hasch för studiebidraget typ. Jag deppar ihop.
Imorgon ska jag sova uuut! Jag ser fram emot sömnen, jag ska kosa mig så galet mycket medan jag sover! Sedan ska mjuka gympaskorna på och jag ska promenera till stallet som ligger vid mig, jag ser hästarna i hagen! Jag ska gå dit och kolla läget. Om jag inte sover hela dagen, vill säga... Känns så nu... ZzZzZz...
Nighty!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0