Välja bank

Ja... Det lutar åt DnB NOR eftersom de är de enda med en normal webbplats. På de andra är märkliga menyer och obegripliga videoklipp överrepresenterade. Jag vill bara se vilka tjänster som ingår, om de stämmer överrens med vad jag behöver, prislista och räntor. Det är tydligen svårt att frambringa hos övriga banker.

Jag fick just rådet att ha Nordea eller Sparebank 1. Men... Sparebank 1? Vad är det för ett namn? Det vill inte jag ha. Men DnB NOR är tydligen för stora med bristfällig service. Jag får se.
Är glad över skattekortet i alla fall. Då vet jag att jag åtminstone kan ta ut lite lön. Sådär ibland. 


Imorgon jobbar jag mellan 16 och 21.15. Känns bra med en lite kortare arbetsdag. Fredag blir det 13 till 21.15 och lördag 14.30 till 19.15. Tror jag? Jag måste göra annat än jobba. När stashen rullar in ska jag åka till Göteborg till Bellsie i alla fall! Det tar bara några timmar med buss och kostar gratis typ! Jag gillar Göteborg!
Jag hörde idag att de arrangerar Oslo horse show! Måste gå! Det är den 14-17 oktober. Mammabesök-alert! Maaami!
Usch jag är för trött, jag måste sova lite. Ska se om nya Idolklippet kommit upp på tv4.se. Sånn då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0