September 13.09 2010

Här ligger jag och lyssnar på Eminem! Jag har haft en supermysig kväll, verkligen! Äntligen lite skojigheter! Efter jobbet åkte jag till Månefisken vid Grünerlökka för en releasefest för ett band. Tog några öl med E och andra bekanta.
Efter det fick jag skjuts hem och stannade till vid Statoil och köpte frukost. Fast det blev vickningsmat också. Tryckte fem mackor och en halv chipspåse till nyaste avsnittet av Entourage - jag kommer att sluta som vissa kända bloggerskor som bara dricker drinkar och äter flottig mat. Eller inte. Jag rör på mig för mycket. Iii alla fall.
Imorgon är det jobb igen, samma som idag: 13-21-15. Ingenting planerat efteråt. Kanske bara åker hem och tar det lugnt. Tittar på nyaste Gossip girl och klappar på min fuskpäls som jag har i sängen? Något blir det.
Nu lyssnar jag in lite nya band! Träffade en kille ikväll som blew me away! Alltså han såg ut att vara hämtad direkt från en av mina favoritfilmer: Almost famous! Han kunde ha varit Russell i Stillwater. Nåväl.
Nighty!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0