Underbara söndag!

Ah denna söndag har varit fantastisk, verkligen! Efter att jag suttit ute på balkongen ett tag så blev jag rastlös så jag åkte hem till Robin och Jesper. Jag, Jesper och Emil satt i någon timme och väntade på Robin som låg utslagen hemma hos Iris, men han kom senare och då tog vi en promenad till Peppe's Pizza (jag vet, igen) och delade på två largepizzor. Helt underbart gott. Alla säger att pizzor är så mycket dyrare här i Norge, men de vet ju inte vad man får! De är hundra gånger bättre än Alis pizzor i Stenhamra, om man säger så...
Efter maten tog vi en lite lägre promenad tillbaka till killarnas hus och där mötte Iris upp och vi tittade på filmen "Date night", den var bra!
Jag kom just hem därifrån, nu ska jag strax sova, är helt slut! På det hela taget var detta en sjukt bra söndag! Jag är så himla törstig efter pizzan bara, vi tog alla kryddor som erbjöds, vilket var tabasco, pepparmix, mexikansk peppar osv. Gah!
Bilder!
Jag i hissen på väg hemifrån.
Vacker Oslohimmel på väg till Peppe's Pizza.
Killarna planerar bästa fotoposen...
Hahaha och det här var det bästa de kom upp med :D
Jernbanetorget på kvällstid! Inte the place to be om man säger så... Jag satt på busshållplatsen på en bänk, och en man ställde sig två centimeter från mig på min vänstra sida med en cigarett i höger hand, alltså i mitt ansikte. Helt sjukt! Så äckligt! Jag flyttade på mig, I tell you. Men jag sa ingenting, då skulle han väl typ dragit kniv eller nåt.
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0